marți, 24 martie 2009

Friend or Foe?!

Vajon mennyi valasztja el a baratot az ellensegtol?

'A baratok a legveszelyesebbek, mert beloluk valhatnak a legnagyobb ellensegek' - mondta egyszer valaki..talan igaza volt..talan nem..

Hamis olelesek, nagy ures szavak, eroltetett mosolyok, megjatszott 'ugy szeressuk egymast' - ennyi lett volna minden? proximitate..semmi tobb!

A ' Bajban ismerszik meg a jobarat' kozhellyel elve szeretnem megkoszonni a trionak, igen nektet 'cuncik', hogy mellettem voltatok minden nehez helyzetben, hogy elviseltetek az elviselhetetlen termeszetemet anelkul hogy felhanyjatok valamit, hogy banalis nezetelteresek, veszekedesek nem tettek pontot a baratsangunk vegere es mindig minden nehez helyzeten tultettuk magunkat...mi igen..kialltuk a baratsag probajat..

Es szeretnem ha tudnatok, hogy a nagy 'organizatie studenteasca' eletem ellenere ti vagytok az en barataim, meg akkor is ha 'nincs idom ratok' es neha elfelejtem hogy kik voltak igazan mellettem mindig..

Ugyhogy eljen a trio es a szep negy licis evunk es ami meg jon..:D


U.I.: Es miert irtam ezt a blogot magyarul? Tobb okbol is..
Eloszoris pont azert, hogy ne ertsed kedves barat...en se ertlek teged es talan mar nem is akarlak..
Masodszor pedig, mert rajottem egy-ket dologra...van elet/kell legyen elet az ASPR-n kivul is, es talan nem kene elfelejtsem hogy honnan jottem...

Niciun comentariu: